Na początek chcielibyśmy wytłumaczyć chwilową ciszę, która miała miejsce po tym jak udało nam się przegłosować zmianę zarządu. Była ona spowodowana mnogością zajęć jakim stawiamy czoła, w związku z przejęciem zarządu. Staramy się działać tak, aby jak najszybciej przejąć pełną kontrolę nad funkcjonowaniem wspólnoty. Poniżej prezentujemy najważniejsze z punktów nad którymi pracowaliśmy.
Zmieniliśmy osoby dyspozycyjne dla konta bankowego naszej wspólnoty,
Dopełniliśmy obowiązków administracyjnych, związanych ze zmianą zarządu, jego członków, adresu korespondencyjnego, itp.,
Zorganizowaliśmy pomoc prawną i „techniczną” aby zapewnić poprawność podejmowanych przez nas działań,
Pozyskujemy i analizujemy informacje na temat historii funkcjonowania wspólnoty,
Prowadzimy korespondencje w sprawie przekazania dokumentów księgowych oraz technicznych. W dniu wczorajszym odbyło się spotkanie z zarządem firmy PR-Estate, na którym zawarliśmy odpowiednie uzgodnienia, zmierzające do przejęcia powyższej dokumentacji,
Zdajemy sobie sprawę z tego, że na pewno są Państwo ogromnie zainteresowani dalszymi krokami, i w związku z tym postaramy się informować Państwa o najistotniejszych sprawach, najczęściej jak będzie to możliwe.